miercuri, 1 aprilie 2009

B.U.G.Mafia


A fost odata...o trupa pe nume B.U.G.Mafia...cu ea am crescut..si cu ea raman..au melodii care imi ajung la suflet...mie si catorva milioane de romani...pentru asta au respect din partea mea...numai respect...ce nu imi place este ca au aparut multi rapperi si hip-hop-eri...de fapt asta se cred ei...o pereche de reebok NBA,o sapaca intr-o parte...un tricou alb si niste pantaloni largi...toti au impresia ca stiu tot despre Hip-Hop...in primul rand...de la noi din tara,B.U.G. Mafia.chiar daca nu mai scoate melodii...momentan..inca se asculta in masini,mp3-uri,calculatoare..etc...Puya,Parazitii...ei mai completeaza ce ramane din ceea ce numim hip-hop romanesc...Nimeni altu`,Anonim...si care mai is...astia mai noi(nimeni altu` ii destul de mult timp in hip hop) sunt doar de umplutura...nu`mi cer scuze fanilor anti-B.U.G. sau Nimeni altu`,Anonim...ii blogu` meu :-$...:ar!

2 comentarii:

  1. Tipule ai destul de multa dreptate, dar hai ca Puya, Parazitii si restu' ca ei sunt nu sunt chiar atat de rai si nu ii imita pe cei de la BUG.
    Cat despre sondajul tau...greu de decis.

    RăspundețiȘtergere