marți, 14 aprilie 2009

Courage..:)

Astazi...am observat la o fata frumoasa pe blog...ca are un anume post cu desenele ei preferate..Chowder...insa desenele care mi-am marcat mie copilaria...au fost Curaj,caine fricos...i-am innbunit si pe parintii mei..adica pe mama...ca la tata ii cam placeau..E vorba despre 2 batrani care stau la capatul lumii..tocmai in orasul Nicaieri...ei au un caine..roz..cu gaura in dinte..:)) si foarte fricos dar care trece prin multe peripetii...din pacate acum Cartoon Netowork nu le mai difuzeaza...:( oricum...cand eram in perioada aia..stiu ca eram foarte DISPERAT dupa desene...incercam sa-l desenez pe Curaj...i-am introdus in universu` meu si i-am facut
sa-l urmareasca si ei...apoi ne strangeam la mine in curte...si incercam toti sa desenam ceva din desenul nostru animat...l-am urmarit multi ani...si nici reluarile nu ma saturam sa le revad...oricum..Courage...este desenul animat de suflet..:*:*

6 comentarii:

  1. pfoaa...eram moarta dupa catelul asta:X:X
    :X:X
    curaj cainele las:))
    are rima:>:>
    si bunicuta era tare rau:X:X
    cel putin tataie era penal:X
    mi-a placut ala cu vrajitoarea..:X

    RăspundețiȘtergere
  2. ...vrajitoarea aia de zici ca era un caine chiuaua?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci imi voi lua libertatea de a ma integra si eu in clubul vostru, pentru ca si eu eram un mare fan Courage the cowardly dog :).

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) super desen \:d/ doamne .. eram fan :))

    RăspundețiȘtergere