luni, 13 aprilie 2009

Chestionarul lui Proust

Ciordit de la Simplu... am sa-l completez si eu
1. Principala mea trăsătură- amuzant
2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat- sa fie barbat
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie- sa stie sa fie femeie
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei- sinceritatea
5. Principalul meu defect- gelozia
6. Indeletnicirea mea preferată-
7. Fericirea pe care mi-o visez -sa iubesc
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire- sa pateasca ceva mami
9. Locul unde aş vrea să trăiesc -Miami
10. Culoarea mea preferată-mov,galben
11. Floarea care-mi place- trandafirul galben :P
12. Pasărea mea preferată- vulturul
13. Prozatorii mei preferaţi- niciunul
14. Poeţii mei preferaţi- niciunul
15. Eroii mei preferaţi din literatură- nu am
16. Eroinele mele preferate din literatură -nu am
17. Compozitorii mei preferaţi- tatae de la bug mafia :))
18. Pictorii mei preferaţi- Hamilton
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală-mami :X
20. Ce urăsc cel mai mult-minciuna
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere-sa vad prin ziduri:)))
22. Cum aş vrea să mor- satul si cu zambetul pe buze
23. Greşelile ce'mi inspiră cea mai mare indulgenţa- vorbele spuse la nervi
24. Deviza mea-daca viata-i curva,fu*e-o!

4 comentarii:

  1. Ma bucur ca te'ai razgandit...

    Bai imi place de tine ca iti iubesti mult mama, sti ca putini tipi pot spune asta, fiindca sigur ai auzit si tu cati se jura pe mamele lor, dar tatal...locul lui unde e?!

    RăspundețiȘtergere
  2. cu tata nu prea am tangente...io cu mam` ! :X

    RăspundețiȘtergere